 
       V roce 2006 byl stávající dynamometr firmy Jaroš dovybaven měřícím zařízením MotoComTest. Zařízení po celou dobu funguje bez problémů a výhodou oproti dřívějšímu systému je především komplexnější měření při kterém je využito signálu z dalších snímačů. Kromě samotného meření výkonu je přínosem i měření složení směsi pomocí lambda sondy a napojení na již stávající snímače současných motocyklů. Zařízení je využíváno k výuce i pro úpravy zakázkových motocyklů určených převážně pro běžný provoz, výjimečně na závodní okruh. Naše měřící stolice je vybavena i elektrickým retardérem pro statickou zkoušku díky které je možno podstatně lépe tvořit především palivové mapy nebo simulovat jízdní odpory jako na reálné trati.
V roce 2006 byl stávající dynamometr firmy Jaroš dovybaven měřícím zařízením MotoComTest. Zařízení po celou dobu funguje bez problémů a výhodou oproti dřívějšímu systému je především komplexnější měření při kterém je využito signálu z dalších snímačů. Kromě samotného meření výkonu je přínosem i měření složení směsi pomocí lambda sondy a napojení na již stávající snímače současných motocyklů. Zařízení je využíváno k výuce i pro úpravy zakázkových motocyklů určených převážně pro běžný provoz, výjimečně na závodní okruh. Naše měřící stolice je vybavena i elektrickým retardérem pro statickou zkoušku díky které je možno podstatně lépe tvořit především palivové mapy nebo simulovat jízdní odpory jako na reálné trati.
Rollinger Mirek
 Prvotním záměrem byla koupě zařízení MotoComTest, hlavně kvůli diagnostice a pro práci v servise. Šlo o zařízení pro dynamickou zkoušku s konstantní zátěží, avšak časem začaly práce kolem motorů a příprava motocyklů pro závody, ať už dragstery, a nebo silniční závody.
Ovšem v tu chvíli jsem zjistil, že dynamická zkouška s konstantní zátěží už nestačí a začal jsem se poohlížet po jiném zařízení.
Volba samozřejmě padla na brzdu s elektromagnetickým retardérem, kde je možnost volby zatížení a je možnost využívat i statické zátěže.
Velmi oceňuji přístup výrobce, který mi byl schopen postavit zařízení podle mého přání, ať už šlo o výkon zařízení, různé úpravy, zásahy do softwaru, zkrátka vše, co by zlepšilo a zdokonalilo výslednou práci.
S tímto zařízením už jsem  schopen nasimulovat  zatížení, které má motocykl v reále na trati a tímto způsobem se pokusit o co nejlepší odladění.
Prvotním záměrem byla koupě zařízení MotoComTest, hlavně kvůli diagnostice a pro práci v servise. Šlo o zařízení pro dynamickou zkoušku s konstantní zátěží, avšak časem začaly práce kolem motorů a příprava motocyklů pro závody, ať už dragstery, a nebo silniční závody.
Ovšem v tu chvíli jsem zjistil, že dynamická zkouška s konstantní zátěží už nestačí a začal jsem se poohlížet po jiném zařízení.
Volba samozřejmě padla na brzdu s elektromagnetickým retardérem, kde je možnost volby zatížení a je možnost využívat i statické zátěže.
Velmi oceňuji přístup výrobce, který mi byl schopen postavit zařízení podle mého přání, ať už šlo o výkon zařízení, různé úpravy, zásahy do softwaru, zkrátka vše, co by zlepšilo a zdokonalilo výslednou práci.
S tímto zařízením už jsem  schopen nasimulovat  zatížení, které má motocykl v reále na trati a tímto způsobem se pokusit o co nejlepší odladění.Murárik Pavel
